۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۹۹۶۴
مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري خبر داد؛

ارسال 105 اثر به جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج

مسئول بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري از ارسال افزون بر 105 اثر به جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان استان خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور رشد و شکوفايي استعداد هنري بسيجيان، شناسايي نخبگان هنري، ايجاد رقابت سالم و سازنده در بين هنرمندان بسيجي براي خلق آثار برجسته و شاخص در رشته‌هاي نقاشي، کاريکاتور، گرافيک و نگارگري برنامه‌ريزي و برگزار شد.
ارسال 105 اثر به جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ رئيس سازمان بسيج هنرمندان چهارمحال و بختياري از ارسال بيش از 105 اثر در رشته‌های گرافيک، نگارگري، نقاشي و کاريکاتور به جشنواره استاني هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان در سال 95 خبر داد.

مجتبي بيگي، در حاشيه برگزاري کارگاه آموزشي هنرهاي تجسمي گفت: جشنواره استاني هنرهاي تجسمي بسيج در سال 1395 به منظور رشد و شکوفايي استعداد هنري بسيجيان، شناسايي نخبگان هنري، ايجاد رقابت سالم و سازنده در بين هنرمندان بسيجي براي خلق آثار برجسته و شاخص در رشته‌هاي  نقاشي، کاريکاتور، گرافيک و نگارگري برنامه‌ريزي و برگزار شد.

بيگي افزود:  فراخوان  جشنواره هنرهاي تجسمي 95 بسيج هنرمندان  در موضوعات؛
1.  سبک زندگي ايراني - اسلامي.
2.  حقيقت و زيبايي در ساحت هنر
3.  جهاد اقتصادي و حماسه سازندگي
4.  شبکه‌هاي اجتماعي (فرصت‌ها و تهديدات)
5.  پاسداران حريم حرم
6.  افشاي جنايت‌هاي گروهک‌هاي تکفيري بويژه داعش
7.  کربلا ميقات عاشقانه حقيقت
8.  وحدت اسلامي (همبستگي و حسن همجواري)
9.  بيدار اسلامي و مقاومت ملل
10.  بازخواني ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي (ولايت و رهبري، عدالت‌طلبي، استقلال، آزادگي، استکبارستيزي و دين‌باوري، ايثار و شهادت و مهرورزي)
11.  فرهنگ حجاب و عفاف
اعلام شد، که در مجموع 105 اثر در رشته‌ها و موضوعات ياد شده به دبيرخانه جشنواره ارسال گرديد.

وي گفت: آثار هنرمندان استان با حضور سه نفر از اساتيد برجسته کشوري؛ آقايان دکتر مرتضي گودرزي ديباج، دکتر داريوش‌فرد و محمد اسدي مورد ارزيابي و داوري قرار گرفت و آثار برتر بخش‌هاي مختلف انتخاب شدند.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان اظهار کرد: آثار هنرمندان استان شهريورماه سال جاري در يکي از نگارخانه‌هاي مرکز استان در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 وي همچنين خاطرنشان کرد:  آثار برتر به مرحله کشوري جشتواره هنرهاي تجسمي بسيج معرفي خواهند شد و در اختتاميه اين جشنواره مورد تجليل و تقدير قرار مي‌گيرند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۰۸

5 Jan 2020